Artikelen terugsturen

U kunt geleverde artikelen, zonder opgaaf van reden, terugsturen binnen veertien dagen nadat u ze hebt ontvangen (herroeping van de bestelling). U betaalt in dat geval alleen de kosten van de retourzending. Voorwaarde is dat de artikelen compleet en in de originele staat zijn en in de, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking worden teruggestuurd. Voedingsmiddelen kunnen alleen in ongeopende verpakking worden teruggestuurd.

Beoordelen van de ontvangen producten is toegestaan zoals dat in een winkel ook zou plaatsvinden. Indien er schade ontstaat aan de producten dan is de klant voor de waardevermindering aansprakelijk.

Op de achterzijde van de pakbon die met de artikelen wordt meegestuurd staan aanwijzingen voor het terugsturen. We verzoeken u vooraf een mail te sturen waarin de zending wordt aankondigt. De volgende tekst kunt u daarvoor gebruiken:
Aan:
Kokenkoken.nl; Roermondseweg 28, 6081 NV, Haelen

klantenservice@kokenkoken.nl

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* herroept/herroepen*

Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Deze tekst vindt u ook onderaan de algemene voorwaarden.

De ontvangst van de herroeping zullen we per mail bevestigen. Na de aanmelding heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
We zullen het reeds betaalde bedrag (inclusief de in rekening gebrachte verzendkosten) zo spoedig mogelijk, echter uiterlijk binnen 14 dagen na het aankondigen van de herroeping, terugstorten. Uiteraard vindt de terugbetaling pas plaats zodra de producten retour ontvangen zijn (of na het sturen van een verzendbewijs).

Wilt u een artikel terugsturen omdat het niet goed werkt of beschadigd is, neem dan eerst contact op met onze klantenservice. U krijgt dan binnen twee werkdagen bericht wat met het artikel te doen. We adviseren de artikelen meteen na ontvangst te controleren en eventuele gebreken zo snel mogelijk aan ons te melden.