Bestellen en bezorgen

Bestellen kan 24 uur per dag en zeven dagen per week. Bij een eerste bestelling vragen we een aantal persoonlijke gegevens die we nodig hebben om de bestelling te kunnen uitvoeren. Deze gegevens bewaren we zodat ze bij een volgende bestelling niet nog een keer hoeven te worden ingevoerd.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaatst u een artikel in de winkelwagen dan ziet u een scherm met de inhoud van de winkelwagen en de eventuele bezorgkosten (boven de € 50 gratis verzonden). U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of om de bestelling af te rekenen. Kiest u voor 'ga door naar afrekenen' dan kunt u uw gegevens invoeren en een betaalmethode kiezen. Bij creditcard betaling, rembours en achteraf betalen worden toeslagen automatisch in het totaalbedrag verwerkt.

Heeft u al eens eerder besteld kies dan voor de link 'Heeft u al een account? Klik dan hier om in te loggen'. Deze link vindt u bovenaan de pagina onder de 'BESTELLING AFRONDEN' tekst.

Door op de knop 'Plaats uw bestelling' te klikken wordt u naar de beveiligde betaalomgeving van onze betaalpartner MultSafePay doorgestuurd. Heeft u de betaling afgerond dan wordt u teruggeleid naar onze site en ontvangt u een bevestiging van de bestelling per e-mail.

U kunt  de bestelling natuurlijk ook telefonisch doorgeven (085- 0653 160). We bevestigen de bestelling dan per mail en versturen deze na ontvangst van de betaling

We bezorgen in Nederland en België. Bestellingen vanaf € 50 worden gratis bezorgd, tot € 50 zijn de bezorgkosten € 4,95.

Track&trace
Wij versturen onze pakketten met GLS. Op het moment dat we de bestelling versturen krijg u een email met daarin de afleverdatum/dag (doorgaans de volgende werkdag) en een link met de track&trace code.

Als u al weet dat u niet thuis bent op de aangekondigde bezorgdag dan kunt u via een link in deze mail vanaf ca. 19.00 tot 24.00 de volgende opties aangeven:

  • het pakket afleveren op een andere dag.
  • het pakket afleveren op de opgegeven dag echter bij de buren (binnen een straal van 100 meter).
  • het pakket laten bezorgen bij één van de 600 GLS PakketShop's. U kunt het dan ophalen binnen 5 werkdagen op een moment dat het u het beste uitkomt. U ontvangt een SMS zodra het pakket bij de Pakketshop is afgeleverd.

Mocht de chauffeur desondanks niemand thuis aantreffen dan zal hij een Niet-Thuis bericht achterlaten. Dit bericht wordt ook per e-mail verzonden. U kunt dan online de bezorging aanpassen en 1 van de 3 bovengenoemde opties kiezen.